Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Informacije

Marketing i odnosi s javnošću u sportu - tribina

Marketing i odnosi s javnošću u sportu - tribina

Hrvatski zbor sportskih novinara – sekcija Zadar i tvrtka Overtime predstavljaju tribinu: 'Marketing i odnosi s javnošću u sportu'

(teme: krizno komuniciranje - Šarapova i Đoković; predstavljanje novih dresova i pristup u različitim ligama tom elementu; fenomen silenzio stampe; konkretni savjeti oko pisanja objava za medije i pristupa mediju…)

Termin (moguća promjena): Press centar ŠC Višnjik, ponedjeljak 11. travnja 2016. godine u 12:00 sati

Predavači: Bruno Blumenschein i Marijan Palić (tvrtka Overtime), Željko Kapelari i David Gunjević (novinari, HZSN Zadar), moderator: Ante Župan (glasnogovornik KK Zadar – HZSN Zadar)

Reference:

Overtime je tvrtka koja se bavi sportskim marketingom. U Hrvatskoj je Overtime ponudio nešto što je u svijetu odavno trend – brendiranje sportaša, osiguravanje kontakata sa sponzorima, osmišljavanje sportskih karijera i događaja, uvođenje digitalnih tehnologija u komunikaciju, naročito s fanovima. Ako ste tvrtka koja se bavi sportskim marketingom, u timu morate imati bivšeg profesionalnog sportaša ili sportašicu, a upravo su to Vedran Vukušić i Maida Arslanagić.

Overtimeovci su, zapravo, promotivni treneri i savjetnici; svoje karijere u njihove marketinške ruke dali su, recimo, Tomislav Zubčić, košarkaš američkog tima Oklahoma City Blue i plivačica Sanja Jovanović. Overtime trenutno radi marketing za KK Cedevita, Hrvatski judo savez, Grand prix Osijek 2016 Žito Challenge cup te Košarkaški kamp u Ženevi.

Overtime je dobitnik nagrade SPORTO za najbolji medijski projekt, tj. vođenje komunikacije na RTL-ovom projektu “Vrijeme je za rukomet - Katar 2015”. Brand manager FIFA-e uvrstio je Overtime blog među Top 9 besplatnih izvora za sportski marketing na svijetu, i to na 6. mjesto. Uz sve to, Overtime tim je prvi u svijetu napisao knjigu o Snapchatu u sportu (više na www.snapchatsport.com).

Hrvatski zbor sportskih novinara – sekcija Zadar utemeljena je 2015. godine kao dio krovne nacionalne udruge sportskih novinara (HZSN) koja je aktivni član Hrvatskog novinarskog društva (HND) te Međunarodne udruge sportskih novinara (AIPS). Već prve godine djelovanja istaknula se brojnim akcijama, a njezini članovi osvojili su i godišnje nagrade HZSN-a: predsjednik sekcije Željko Kapelari (priznanje za lokalno novinarstvo 2015. godine) te HZSN sekcija Zadar i Nebojša Gunjević (priznanje za humanitarni rad 2016. godine).